Rejestr zmian w biuletynie
22.11.2011
- Treść zmiany:
- Ukrycie podkatalogu Za 2008 rok w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
- Usunięcie podkatalogu Za 2009 rok z katalogu Oświadczenia majątkowe w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
- Usunięcie podkatalogu Za 2010 rok z katalogu Oświadczenia majątkowe w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
- Usunięcie podkatalogu Za 2011 rok z katalogu Oświadczenia majątkowe w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
- Usunięcie podkatalogu Za 2007 rok z katalogu Oświadczenia majątkowe w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
- Usunięcie podkatalogu Za 2006 rok z katalogu Oświadczenia majątkowe w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
- Dodanie podkatalogu Za 2006 rok do katalogu Oświadczenia majątkowe w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
- Dodanie podkatalogu Za 2007 rok do katalogu Oświadczenia majątkowe w menu przedmiotowym
- Treść zmiany:
- Ukrycie podkatalogu Za 2008 rok w spisie podmiotów
- Treść zmiany:
- Zmiana nazwy katalogu Za 2009 rok w menu podmiotowym (nowa nazwa Kadencja 2006-2010)
poprzednia ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 ...następna
20.02.2019
- Dotyczy dokumentu:
- Przetarg nieograniczony pn.: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach doposażenia pracowni szkolnych.
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania."
- Dotyczy dokumentu:
- Przetarg nieograniczony pn.: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach doposażenia pracowni szkolnych.
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Przetarg nieograniczony pn.: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach doposażenia pracowni szkolnych.
- Treść zmiany:
- Usunięto załącznik Informacja z otwarcia ofert.
- Dotyczy dokumentu:
- Przetarg nieograniczony - Wykonanie pogłębionej diagnostyki drzew z użyciem specjalistycznych urządzeń i utrzymanie drzew zgodnie z zaleceniami po przeprowadzonej wizualnej ocenie VTA
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej"
- Dotyczy dokumentu:
- Przetarg nieograniczony - Wykonanie pogłębionej diagnostyki drzew z użyciem specjalistycznych urządzeń i utrzymanie drzew zgodnie z zaleceniami po przeprowadzonej wizualnej ocenie VTA
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
19.02.2019
- Dotyczy dokumentu:
- Informacja z otwarcia ofert - Prace geodezyjne w granicach miasta Lubina
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Luty 2019
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
18.02.2019
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zarządzenie P.0050.27.2019 z dnia 31 stycznia2019r. - w sprawie ustalenia zasad sporządzenia bilansuskonsolidowanego, zakresu niezbędnej dokumentacji konsolidacyjnej orazzasad dokonywani awyłączeń, wzajemnych rozliczeń przy sporządzeniusprawozdań finansowych;"
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zarządzenie P.0050.28.2019 z dnia 31 stycznia2019r. - w sprawie zmiany w budżecie miasta Lubina na 2019r."
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zarządzenie P.0050.29.2019 z dnia 31 stycznia2019r. - w sprawie zmiany planów finansowych na rok 2019r."
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zarządzenie P.0050.24.2019 z dnia 29 stycznia2019r. - w sprawie umorzeń należności czynszowych związanych zużytkowaniem lokali mieszkalnych"
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zarządzenie P.0050.25.2019 z dnia 31 stycznia2019r. - w sprawie powołania Miejskiego Zespołu ZarządzaniaKryzysowego;"
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zarządzenie P.0050.26.2019 z dnia 31 stycznia2019r. - w sprawie terminów przeprowadzenia postępowaniarekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego, w tym terminówskładania dokumentów na rok szkolny 2019/2020, do publicznychprzedszkoli i klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przezGminę Miejską Lubin;"
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zarządzenie P.0050.23.2019 z dnia 29 stycznia2019r. - w sprawie zmian w składzie Miejskiego ZespołuInterdyscyplinarnego w Lubinie,"
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Zmieniono tytuł załącznika z "Zzarządzenie P.0050.16.2019 z dnia 22stycznia 2019r. - w sprawie wniesienia do Rady Miejskiej w Lubinieprojektu chwały." na "Zarządzenie P.0050.16.2019 z dnia 22 stycznia2019r. - w sprawie wniesienia do Rady Miejskiej w Lubinie projektuchwały."
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zarządzenie P.0050.21.2019 z dnia 25 stycznia2019r. - w sprawie zmiany w budżecie miasta Lubina na 2019r."
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zarządzenie P.0050.22.2019 z dnia 25 stycznia2019r. - w sprawie zmiany planów finansowych na rok 2019r."
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zarządzenie P.0050.18.2019 z dnia 23 stycznia2019r. - w sprawie odwołania Dyrektora Centrum InnowacjiAudiowizualnych w Lubinie."
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zarządzenie P.0050.19.2019 z dnia 25stycznia.2019r. - w sprawie powołania Dyrektora Centrum InnowacjiAudiowizualnych w Lubinie."
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zarządzenie P.0050.20.2019 z dnia 25 stycznia2019r. - w sprawie zaciągnięcia kredytu w rachunku bieżącym."
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zarządzenie P.0050.15.2019 z dnia 22 stycznia2019r. - w sprawie rozłożenia na raty należności czynszowychzwiązanych z użytkowaniem lokali mieszkalnych;"
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zzarządzenie P.0050.16.2019 z dnia 22 stycznia2019r. - w sprawie wniesienia do Rady Miejskiej w Lubinie projektuchwały."
- Dotyczy dokumentu:
- Styczeń 2019
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Zarządzenie P.0050.17.2019 z dnia 23 stycznia2019r. -w sprawie podania do publicznej wiadomości informacji owykonaniu budżetu jst oraz udzielonych umorzeniach niepodatkowychnależności budżetowych za IV kwartały 2018r.."
- Dotyczy dokumentu:
- Interpelacja 9 radnej: Patrycja Rozmus
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Interpelacja 7 radnego: Krzysztof Szczepaniak
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Odpowiedź"
- Dotyczy dokumentu:
- Interpelacja 7 radnego: Krzysztof Szczepaniak
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Interpelacja 8 radnego: Franciszek Wojtyczka
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Odpowiedź"
- Dotyczy dokumentu:
- Interpelacja 8 radnego: Franciszek Wojtyczka
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Interpelacja 9 radnej: Patrycja Rozmus
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Odpowiedź"
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie 9 radnych: Krzysztof Lis, Mirosław Młodecki
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Interpelacja 6 radnego: Krzysztof Szczepaniak
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Odpowiedź"
- Dotyczy dokumentu:
- Interpelacja 6 radnego: Krzysztof Szczepaniak
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie 7 radnego: Krzysztof Lis
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie 8 radnej : Patrycja Rozmus
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Odpowiedź"
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie 8 radnej : Patrycja Rozmus
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie 9 radnych: Krzysztof Lis, Mirosław Młodecki
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Odpowiedź"
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytania 1-6 radnego: Krzysztof Lis
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Odpowiedź"
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytania 1-6 radnego: Krzysztof Lis
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie 7 radnego: Krzysztof Lis
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Odpowiedź"
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie 9 radnych: Krzysztof Lis, Mirosław Młodecki
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie 8 radnej : Patrycja Rozmus
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytanie 7 radnego: Krzysztof Lis
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Zapytania 1-6 radnego: Krzysztof Lis
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Interpelacja 9 radnej: Patrycja Rozmus
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Interpelacja 8 radnego: Franciszek Wojtyczka
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Interpelacja 7 radnego: Krzysztof Szczepaniak
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
- Dotyczy dokumentu:
- Interpelacja 6 radnego: Krzysztof Szczepaniak
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
15.02.2019
- Dotyczy dokumentu:
- Informacja o planowanych konsultacjach.
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Informacja o planowanych konsultacjach.
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
14.02.2019
- Dotyczy dokumentu:
- Przetarg nieograniczony - Remonty nawierzchni chodników, ciągów pieszo-jezdnych, ścieżek rowerowych w pasach drogowych dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Lubina
- Treść zmiany:
- Edycja dokumentu
- Dotyczy dokumentu:
- Przetarg nieograniczony - Remonty nawierzchni chodników, ciągów pieszo-jezdnych, ścieżek rowerowych w pasach drogowych dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Lubina
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Załącznik Nr 9"
- Dotyczy dokumentu:
- Przetarg nieograniczony - Remonty nawierzchni chodników, ciągów pieszo-jezdnych, ścieżek rowerowych w pasach drogowych dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Lubina
- Treść zmiany:
- Dodano załącznik "Załącznik nr 10"
- Dotyczy dokumentu:
- Przetarg nieograniczony - Remonty nawierzchni chodników, ciągów pieszo-jezdnych, ścieżek rowerowych w pasach drogowych dróg gminnych i powiatowych na terenie miasta Lubina
- Treść zmiany:
- Utworzenie dokumentu.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... następna
Menu przedmiotowe
- Aktualności i ogłoszenia
- Zamówienia publiczne
- Reklamy, szyldy
- Nabór na wolne stanowiska pracy
- Podatki i Opłaty
- Plany i programy
- Wybory i referenda
- Struktura Urzędu Miejskiego
- Sposoby załatwiania spraw (formularze)
- Jednostki organizacyjne
- Miejskie Spółki Komunalne
- Organizacje pozarządowe
- Petycje
- Rejestry, ewidencje i archiwa
- Kontrole
- Wybory ławników
- Projekty współfinansowane przez UE
- Dziennik Ustaw
- Monitor Polski
- ePUAP
- Informacje o środowisku
- Gospodarka odpadami komunalnymi
- Dotacje oświatowe
- Monitoring wizyjny miasta Lubina
- Rekrutacja 2019/2020 do PM i SP
- Taryfy
- Środki poprawy efektywności energetycznej na terenie Gminy Miejskiej Lubin
- Obsługa osób niesłyszących i mających trudności w komunikowaniu
- Ponowne wykorzystywanie
- Informacja administratora o przetwarzaniu danych osobowych